Creative part

Time-time xde kerja, memang banyak benda yang boleh kita lakukan, selain menyanyi sorg2 kat toilet ke, menganggu jiran sebelah tgh study ke, gigit kasut baru yang xpakai lagi ke(kena gigit kasut baru, nnti kasut tu x mkan tuan.heheheh..), baca majalah ke, surfing internet ke kan...
Tapi aku len plak cara nya...time ni baru balik kerja, pastu tgok sorg member ni,cah bong namanya(bukan nama sebenar)...dia mmg kaki make up.Lau x make up 1hari mmg xsah... So ape lagi...mula lah saat-saat tu...

"cah ko bikin kan aku yang lukis bunga-bunga tu cah...
aku tgok hari tu ko wat kat ika cm chantek je....." aku mula berkata kat ecah ...
dia pon berkata "OK! xde hal! ....."

so dia pon apa lagi, dia mmg suka lukis melukis kat muka kawan2 dia ni....termasuk lah aku...
kagum gak aku tgok bakat kawan aku y sorg ni,selain mempunyai body yang taf (ops...bukn body sebenar)....ni lah kerja kami berdua time2 xde kerja....


"cara-cara melukis bunga di hujung mata"

Nanti aku akan post kan pic model2, yang kawn aku dah lukis kan kat muka dorg yang chantek2 tu eik...

enjoy it!!!!
love much

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

leave your comment ya..