Jom men game cari2

1 hari ni kat ofis aku xde kerja nk wat.Plak tu bos gn staff2 yang len xmasuk.Dorg ada kerja kat luar.So aku gn dak2 ni lepak ofis sudah smbil bermain game cari2...hahah.....mmg seronok.Dengan bantuan rakan-rakan yang len, akhir nya berjaya gak aku menghabiskan permainan game tu...
korg men lah lau nk tau game tu mencabar ke x...senang je nk download game ni...lau pon susah nk jmpa game ni...bagi pendrive kat aku.nnti aku bg game ni secara live punya...hahahha...enjoy it!!!!

love much!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Eqa said...

giler game ko neh..
isk!! aku x pun pnh sentuh ag game tuh wei..
taw a da abes maen..siap search jwbn dlm tenet sey..

Anonymous said...

hahahha..sudah semstinya...jom lah men skali beb.

Post a Comment

leave your comment ya..